maanantai 6. joulukuuta 2010

AUTTAKAAHAN NAISTA LUMISATEESSA


Vaikka pandat hellyyttäviä ovatkin, en halua itse muistuttaa niitä ulkonäöltäni. Valitettavasti näin on käynyt joka kerta, kun olen lähtenyt ulos lumisateeseen mennäkseni töihin ripsarit laitettuna. Ei pidä lupaukset "no pandaeyes".

Kuvassa olevista kolmesta ripsarista Green People pysyy parhaiten, mutta ei sekään täydellisesti. Dr Hauschkaa ja Laveraa löytyy enemmän poskilta kuin ripsistä...Silti kukaan, vaikkapa toinen naispuolinen ihminen joka ymmärtää asian "vakavuuden", ei ole viitsinyt minulle mainita, että hei nyt kannattaisi vilkaista peiliin...Itse tästä harmistuneena aloin töissä mainitsemaan asiakkaille, että meikit ovat päässeet hieman valumaan ja kyllähän oli kuulkaa tyytyväisiä naisia, kun olivat käyneet putsaamassa silmänaluset, että joku viitsii mainita asiasta.

Kyselin myös Ekolossa löytyisikö ripsaria, joka kestää lumisateen. Myyjän mielestä paras on Couleur Caramel, mutta ei sekään täysin vedenpitävä.
Joten kysyn siis teiltä, oletteko löytäneet vedenkestävää myrkytöntä ripsaria?
Itse tilasin taas yhden uuden testattavaksi, Inika mineral cosmeticsin, joten siitä saatte raportin, kunhan on saapunut.

Oikein rauhallista Itsenäisyyspäivää kaikille!

4 kommenttia:

  1. Vinkki: Mä bongasin uuden, todella edullisen ja BDIH-sertifioidun sarjan, Benecosin. Tilasin siitä ripsarin ja olen ollut aivan mielettömän tyytyväinen! On toiminut mulla sata kertaa paremmin kuin tuplasti kalliimpi Hauschka. Seuraavaksi kokeiluun saman sarjan luomivärit :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kanssa nyt käytössä Benecosin ripsiväri, jonka tilasin Ecodealilta. Kestää kyllä lumisateessa selvästi paremmin kuin Hauschka!

    VastaaPoista
  3. Hei hienoa! Saako Benecosia muualtakin kuin Ecodealista?

    VastaaPoista
  4. Itse en ole törmännyt muualla kuin www.ecodeal.fi osoitteessa.

    VastaaPoista